Instytucja kultury w kawiarni sprzedaje piwo, herbatę, kawę itp. Zgodnie z zarządzeniem dyrektora, cenę towaru z faktury podwyższa o ustaloną marżę 20%. I o ile ustalenie ceny sprzedaży piwa czy batonu nie sprawia problemu, to kłopotem jest wyliczenie ceny cytryny czy cukru, który goście kawiarni dodają do herbaty czy kawy.
Jak je wycenić?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: