Instytucja kultury, która w ramach działalności statutowej organizuje bezpłatne warsztaty i szkolenia, prowadzi liczne działania promocyjne i marketingowe. Ich zadaniem jest dotarcie do osób zainteresowanych. W tym celu przygotowuje ulotki i plakaty, długopisy reklamowe, teczki itd.
Czy wydatki na takie działania mogą być finansowane z dotacji podmiotowej, którą organizator udziela na bieżące funkcjonowanie instytucji?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.