Z dotacji celowej od organizatora w wysokości 11 070 zł instytucja kultury kupiła kserokopiarkę za 5600 zł z podajnikiem (1330 zł), szafką (330 zł) i kompletem 4 tonerów (każdy po 248 zł). Każda z pozycji jest ujęta na fakturze oddzielnie.
Jak określić wartości początkową środka trwałego — czy tonery zwiększą jego wartość początkową?
Jak prawidłowo zaksięgować tę fakturę i rozliczyć dotację?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.