Od 1 lipca br. księgowa, zatrudniona od kilku lat w instytucji na pełnym etacie na stanowisku księgowej, przejęła obowiązki głównego księgowego, który pracował do tej pory w wymiarze 1/4 etatu.
Czy należało sporządzić protokół przekazania ksiąg rachunkowych?
Jakie pełnomocnictwa oraz ich odwołania należy przygotować, oprócz tych do ZUS, urzędu skarbowego i obsługi bankowości?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.