W wyniku kontroli ZUS instytucja przekwalifikowała umowy o dzieło na umowy- zlecenia. Ze względu na to, że kwota zaległości, czyli składki i odsetki, jest znacząca, instytucja wystąpiła do ZUS o rozłożenie jej na raty.
Jak w takim przypadku rozliczać koszty składek ZUS i odsetek oraz w jaki sposób potrącić je bieżącym zleceniobiorcom, skoro instytucja spłaca zaległości w ratach?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: