Na kilka dni przestrzeń galerii Witryna na warszawskim Placu Konstytucji przekształciła się w scenę zapożyczoną z okien wystawowych amsterdamskiej Dzielnicy Czerwonych Latarni.

Autorem pracy „Redrum” jest Hubert Czerepok, artysta, którego przedmiotem zainteresowania są często miejsca publiczne, takie jak biuro, biblioteka, muzeum. Tym razem celem Czerepoka było ukazanie związków i napięć między tym, co prywatne, pół-prywatne, pół-publiczne i publiczne, pomiędzy czterema sferami społecznymi w architekturze miasta, których granice coraz bardziej się zacierają.

Artysta zaprosił do działania kilkanaście osób — modeli i modelki współpracujących z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, a także ochotników. Codziennie, od godziny 12:00 do 22:00, kobiety i mężczyźni eksponowali swoje ciała w przestrzeni galeryjnej. Celem twórcy była odpowiedź na pytanie: czy przedstawienie półnagich ludzi może dzisiaj jeszcze prowokować?