Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury (GOK), zatrudniony na tym stanowisku od 6 stycznia 2010 r., w kwietniu 2011 r. otrzymał nagrodę jubileuszową za 20 lat pracy. 11 lipca 2013 r. dyrektor udokumentował dodatkowo okres zatrudnienia 2 lata i 7 miesięcy, dlatego 8 sierpnia nabył prawo do nagrody jubileuszowej za 25 lat.
Od dnia otrzymania przez dyrektora poprzedniej nagrody do dostarczenia dodatkowego świadectwa pracy minęło 12 miesięcy. Prawnik organizatora twierdzi, że nagroda jubileuszowa za 20-lecie pracy nie należy się dyrektorowi w obecnej instytucji kultury, tylko u poprzedniego pracodawcy. Natomiast dyrektor przed podjęciem pracy w obecnej instytucji prowadził działalność gospodarczą i nikt mu tej nagrody wcześniej nie wypłacił. Czy stanowisko prawnika jest słuszne? Czy dyrektorowi należy się tylko różnica między nagrodą za 20- a 25-lecie pracy?
Czy sprawy kadrowe dyrektora może prowadzić kadrowy zatrudniony w instytucji kultury czy kadrowa z urzędu gminy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.