Główna księgowa w samorządowym ośrodku kultury obecnie jest na urlopie macierzyńskim. W związku z jej dłuższą nieobecnością wyznaczono innego pracownika, który ma ją zastępować. Pracownik ten już wcześniej podczas krótszych i dłuższych nieobecności wykonywał jej obowiązki.
Czy dyrektor ośrodka może:

  • zwiększyć czasowo zakres obowiązków pracownikowi, który będzie wykonywał dodatkowo obowiązki głównego księgowego jako p.o. głównego księgowego?
  • przyznać pracownikowi dodatek specjalny za wykonywanie dodatkowych obowiązków i miesięczne premie uznaniowe?

Czy raczej prawidłowe postępowanie w tym przypadku to powierzenie pracownikowi stanowiska głównego księgowego z dodatkiem funkcyjnym, bez prawa do premii uznaniowej, a z prawem do nagrody rocznej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.