Miejski Ośrodek Kultury (MOK) organizuje letnie wycieczki zagraniczne dla dorosłych mieszkańców miasta i gminy. Wycieczki są odpłatne, ale ich cena nie przekracza kosztów. Kierownikiem wycieczki jest z reguły jeden z pracowników MOK lub jego dyrektor. Pracownicy MOK wszystkie sprawy zawiązane z organizacją wycieczek załatwiają sami z pomocą zagranicznych partnerów lub innych osób, tzn. ustalają program wycieczki, zamawiają autokar z licencją na przewozy międzynarodowe, hotel, wyżywienie, ubezpieczenie itd. Czy jako samorządowa instytucja kultury MOK musi mieć specjalne zezwolenie lub koncesję na organizację takich wycieczek?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.