Z ostatnim dniem miesiąca dyrektor gminnego ośrodka kultury (GOK) odchodzi po 35 latach pracy w kulturze na emeryturę. Wygasa akt powołania.
Dwa miesiące wcześniej dyrektor wydał zarządzenie w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej składników majątkowych GOK, ustalił w nim skład komisji składającej się z pracowników GOK oraz to, że w inwentaryzacji będzie uczestniczyła osoba przekazująca oraz osoba przejmująca. Dyrektor przekazał zarządzenie wójtowi i poprosił o wskazanie osoby przejmującej zarówno składniki majątkowe, jak i dokumentację związaną z funkcjonowaniem instytucji. Zdaniem dyrektora powinien to być nowo powołany dyrektor.
Wójt ustalił, że przejęcia składników majątkowych i dokumentacji w ostatnim dniu pracy dyrektora dokona 3-osobowa komisja składająca się z pracowników urzędu gminy.

Czy mienie GOK i dokumentację (w tym akta osobowe, dane osobowe członków zespołów, klubów i sekcji oraz uczestników projektów) można przekazać w sposób wskazany przez wójta?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.