Instytucja kultury ma od 2003 r. zawartą umowę ze Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS (dalej: ZAiKS) i odprowadza należności z tytułu wykonywanych utworów. Obecnie ZAiKS chce z instytucją podpisać kolejną umowę na nowych, bardzo niekorzystnych dla niej warunkach. Rozwiązanie dotychczasowej umowy ma się odbyć na zasadzie porozumienia stron — czego dyrektor instytucji chciałby uniknąć.
Jakie są prawa instytucji kultury?
Czy dyrektor może nie zgodzić się na podpisanie nowej umowy oraz na rezygnację z dotychczasowej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.