Pytanie dotyczy ujęcia w planie finansowym amortyzacji nakładów inwestycyjnych poniesionych przed 2012 r. Nasza instytucja wykazuje ją w kosztach i ujmuje ją w planie finansowym — a nie ma równoległego zapisu do przychodów. Takich środków mamy sporo i będziemy je amortyzować jeszcze przez wiele lat (m.in. budynki). Do tej pory zawsze planowaliśmy wyższe koszty (wynikające jedynie z amortyzacji środków, finansowanych w latach poprzednich) i organizator to akceptował. Wspólnie uzgadnialiśmy, że taka konstrukcja planu jest nieunikniona. Prosimy o wyjaśnienie tej kwestii.

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: