• Myśląc o zwiększaniu dostępności instytucji kultury, należy pamiętać nie tylko o niepełnosprawnych ruchowo, ale również o osobach z wadami wzroku, słuchu czy z innymi dysfunkcjami • Zwiększenie dostępności instytucji kultury dla osób niepełnosprawnych nie zawsze wymaga dużych nakładów finansowych, często wystarczy dobra wola i elastyczność • Przedstawiciele placówek kulturalnych muszą zrozumieć potrzeby osób niepełnosprawnych i wyjść im naprzeciw

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.