• Nieskończona liczba porad, portali czy blogów w Internecie powoduje, że pracownicy spędzają w nim coraz więcej czasu kosztem wykonywania codziennych obowiązków służbowych
  • Warto wspólnie z pracownikami wypracować zasady korzystania z Internetu w celach prywatnych
  • Wprowadzenie całkowitego zakazu korzystania z sieci nie przyniesie spodziewanego efektu, lepiej ograniczyć aplikacje pracujące „w tle”

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: