Pod tym hasłem 22 czerwca br. odbędzie się 4. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek online organizowane przez Stowarzyszenie Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek Inicjatywy wraz z partnerem wspierającym — Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

O czym najczęściej dyskutują dyrektorki i dyrektorzy bibliotek, kiedy się spotkają we własnym gronie? Między innymi o relacjach z organizatorem, czyli władzą samorządową. Forum startuje o godzinie 10:00. Wydarzenie obejmuje panel dyskusyjny i sesje warsztatowe.

Więcej informacji o wydarzeniu na profilach facebookowych:

  • Stowarzyszenia Dyrektorek i Dyrektorów Bibliotek Inicjatywy,
  • zamkniętej grupy „Kieruj w dobrym stylu! Sieć dyrektorek i dyrektorów bibliotek” oraz na stronie biblioteki.org.

4. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Biblioteki się liczą!” organizowane jest ze środków Programu Rozwoju Bibliotek. Program Rozwoju Bibliotek to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności prowadzone przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009–2015 było realizowane w ramach partnerstwa z Fundacją Billa i Melindy Gatesów.