Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Wzory najważniejszych dokumentów niezbędnych w instytucji kultury
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Wzory najważniejszych dokumentów niezbędnych w instytucji kultury
W związku z inwentaryzacją instytucja kultury (biblioteka) musi powołać komisję inwentaryzacyjną. W bibliotece zatrudnione są 4 osoby: dyrektor, główna księgowa, bibliotekarz i sprzątaczka. Jak ustalić skład komisji inwentaryzacyjnej?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.
Słowa kluczowe: biblioteka • inwentaryzacja jednostki • komisja inwentaryzacyjna