Teatr zlecił firmie wykonanie logotypu. Firma przekazała elektronicznie utwór z wszystkimi informacjami na temat użytych znaków, barw. Za przeniesienie praw autorskich do logotypu teatr zapłacił 5000 zł netto. Czy teatr powinien zakwalifikować wydatek na logo jako wartości niematerialne i prawne?
Teatr zawarł też umowę z firmą, która jest właścicielem programu kasowego do sprzedaży biletów w siedzibie teatru oraz przez Internet. Przedmiotem umowy o wartości netto 9800 zł jest udostępnienie programu kasowego oraz serwis gwarancyjny i techniczny. Centralną aplikację do programu kasowego zainstalowano na serwerach firmy. Razem z licencją firma przekazała teatrowi aplikacje do instalacji programu kasowego. Licencja na korzystanie z programu sprzedaży biletów jest ważna przez 4 lata. Czy program kasowy stanowi wartość niematerialną i prawną teatru?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.