Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Najnowsze zmiany w Kodeksie pracy: kontrola trzeźwości pracowników, praca zdalna, badania pracowników: 1 lutego 2023 | [Webinar] Rachunek zysków i strat w instytucji kultury: 3 lutego 2023 | Środki trwałe w instytucji kultury: 3 lutego 2023
31 grudnia 2014 r. instytucja kultury przekazała organizatorowi budynek, który był w jej dokumentacji od 2005 r. Przekazanie budynku odbyło się dokumentem Protokół przekazania — PT, gdyż znajdował się on na koncie środków trwałych instytucji. Budynek był częściowo zamortyzowany. Już na etapie zamknięcia roku 2015 okazało się, że przy przekazaniu dokonano błędnych księgowań.
Jak prawidłowo skorygować księgowania?
Czy razem z PT należało przekazać inne dokumenty (akty notarialne)?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.
Słowa kluczowe: błąd dotyczący lat ubiegłych • błędy w sprawozdaniu • korekta błędu