Biblioteka uzyskuje dochody z tytułu usług ksero i usług drukowania. Opłaty za te usługi czytelnicy wpłacają bezpośrednio do kasy urzędu gminy, ponieważ biblioteka nie posiada własnej kasy gotówkowej.
Jak powinno wyglądać rozliczenie finansowe tych dochodów?
Czy prawidłowe jest wpisanie każdej wpłaty do rejestru, a na koniec dnia odprowadzenie dziennych dochodów na rachunek bankowy biblioteki?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.