W marcu 2017 r. do instytucji kultury wpłynął duplikat faktury za usługę wykonaną w sierpniu 2016 r. z datą wystawienia w tym samym miesiącu. Wykonawca usługi poinformował instytucję, że przesyła duplikat faktury i w związku z nieotrzymaniem od instytucji kultury zapłaty za tę fakturę i zamknięciem już roku finansowego za 2016 r. i dokonaniu rozliczeń z urzędem skarbowym proponuje zaksięgowanie faktury w koszty tego roku z dniem jej otrzymania. Instytucja takiej faktury nie otrzymała, więc nie mogła jej zapłacić.
Co w takiej sytuacji należy zrobić?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.