Główny księgowy, który razem z dyrektorem wykonuje przelewy, był na zwolnieniu lekarskim, a trzeba było coś pilnie zakupić na potrzeby instytucji kultury. Wydatek był zaplanowany w planie finansowym, kierownik działu zrobił zamówienie i trzeba było zrobić przedpłatę. W takiej sytuacji kierownik zapłacił więc z własnych środków. Po powrocie do pracy główny księgowy zwrócił pracownikowi tę kwotę.
Czy takie rozwiązanie sprawy było prawidłowe?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.