W instrukcji inwentaryzacyjnej obowiązującej w instytucji kultury jest zapis, że spis z natury przeprowadzany jest na elektronicznych formularzach, a w instytucji wciąż istnieją papierowe druki i główny księgowy chciałby je zlikwidować. W zarządzeniu dotyczącym druków ścisłego zarachowania obowiązującym w instytucji nie ma informacji, jak likwidować te druki.
W jaki sposób zatem prawidłowo zlikwidować druki ścisłego zarachowania, które nie są wykorzystywane?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.