Gminna instytucja kultury i biblioteka w 2018 r. kupiła kserokopiarkę — urządzenie wielofunkcyjne w wartości powyżej 10 000 zł do placówki, która nie jest jej własnością, a instytucja użytkuje ją na podstawie umowy użyczenia.
Czy urządzenie, które instytucja kupiła ze środków własnych, powinno znajdować się na stanie jej środków trwałych i to ona powinna naliczać amortyzację czy urząd gminy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.