Pytania dotyczą planu finansowego.
Czy sporządzając plan finansowy, instytucja kultury ma obowiązek osobno zaplanować koszty pokryte dotacją, a osobno koszty pokryte przychodami własnymi? Czy organizator możne narzucić instytucji kultury taki podział np. poprzez zalecenia pokontrolne?
Czym różni się plan finansowy od planu finansowo-rzeczowego? Czy instytucja kultury oprócz planu finansowego ma obowiązek sporządzenia planu finansowo-rzeczowego i w jakiej szczegółowości?
Czy zmiana planu finansowego w zakresie przychodów i kosztów zawsze musi być dokonana przez zarządzenie dyrektora? Czy wystarczy pismo dotyczące zmiany planu (na jakich kontach dokonano przesunięć)?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.