Muzeum otrzymało ofertę sprzedaży internetowej biletów wstępu przez firmę, która miałaby — za prowizją — sprzedawać je jako własne i na własny rachunek. Muzeum otrzyma zapłatę na podstawie wystawionej na firmę faktury. Termin płatności wynikający z umowy to 14 lub 30 dni.
Czy taka sytuacja jest prawidłowa i czy opóźniony wpływ środków za bilety wstępu nie narusza dyscypliny finansów publicznych?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.