W styczniu 2020 r. instytucja zawarła umowę z firmą na zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia podczas imprezy i na podstawie faktury zaliczkowej opłaciła na nią zaliczkę. Z powodu pandemii wydarzenie odwołano. Zaliczkę zaksięgowano na koncie 300 „Rozliczenie zakupu”. Instytucja chce skorzystać z usług tej firmy podczas imprezy w tym roku, jednak w ramach zapłaconej zaliczki.
Na jakiej podstawie ująć zaliczkę w koszty, jeśli nie będzie faktury?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.