W instytucji koszty księguje się tylko na kontach zespołu 4, a rozliczenie międzyokresowe kosztów np. na koncie 640 „Rozliczenia międzyokresowe kosztów” / 201 „Rozrachunki z odbiorcami” lub 401 „Zużycie materiałów i energii” / 640 „Rozliczenia międzyokresowe kosztów” — z pominięciem konta 490 „Rozliczenie kosztów”.
Czy poprawnie?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.