Instytucja kultury dzierżawi od gminy świetlicę. Do umowy dzierżawy załączono protokół zdawczo-odbiorczy, w którym instytucja przyjmuje budynek świetlicy wraz z jej wyposażeniem według następujących załączników do tego protokołu:

  • „Wykaz środków trwałych wraz z ich wartością”,
  • „Wykaz pozostałych środków trwałych wraz z wartością”,
  • „Pozabilansowe środki trwałe”.

Budynek świetlicy pozostaje jednak nadal w ewidencji gminy, jak również przekazane protokołami środki trwałe i wyposażenie.
Czy instytucja powinna przyjąć do ewidencji dzierżawione składniki majątku?
Kto powinien inwentaryzować budynek świetlicy oraz środki trwałe wymienione w załącznikach? W jaki sposób i z jaką częstotliwością?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.