Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 18.08.2022 | Premie i nagrody w instytucjach kultury: 18 sierpnia 2022
W Dz.U. z 24 czerwca 2021 r. pod poz. 1135 opublikowano Ustawę z 15 czerwca 2021 r. o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych (dalej: nowelizacja).
Zmiany wprowadzono do Ustawy z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (dalej: ustawa o doręczeniach elektronicznych).
Z nowelizacji wynika m.in., że realizację obowiązku posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych, powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego albo kwalifikowaną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego (art. 9 ustawy o doręczeniach elektronicznych) przesunięto na 5 lipca 2022 r.
Ustawa o doręczeniach elektronicznych ma wejść w życie 5 października 2021 r.
Natomiast nowelizacja obowiązuje od 25 czerwca 2021 r.