Ważne: Instytucje kultury mają więcej czasu na złożenie zeznań CIT-8
[Webinar] Okresy rozliczeniowe i systemy czasu pracy w instytucji kultury: 13 kwietnia 2023 | Rozkłady czasu pracy
w instytucji kultury: 13 kwietnia 2023 | [Szkolenie] Zamówienia publiczne w instytucjach kultury — tryb podstawowy: przygotowanie, ocena ofert, umowa, obowiązki zamawiających: 17 kwietnia 2023 | [Webinar] Wynagrodzenie osób kierujących instytucją kultury: 19 kwietnia 2023
W Dz.U. z 12 sierpnia 2021 r. pod poz. 1466 opublikowano Rozporządzenie MSWiA z 4 sierpnia 2021 r. w sprawie form współpracy straży gminnej z Policją oraz sposobu informowania wojewody o tej współpracy.
Wynika z niego, że komendanci straży gminnej i komendanci jednostek organizacyjnych Policji realizują współpracę określoną w art. 9 ust. 5 Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych w szczególności przez:
Właściwy terytorialnie komendant Policji realizuje współpracę ze strażą gminną, poza tymi formami, również przez:
Komendanci straży gminnych oraz właściwi terytorialnie komendanci Policji przekazują właściwemu terytorialnie komendantowi wojewódzkiemu (Stołecznemu) Policji do 31 stycznia każdego roku wspólne informacje o współpracy między tymi formacjami. Zbiorcze informacje z obszaru województwa komendant wojewódzki Policji składa do końca lutego każdego roku wojewodzie.
Rozporządzenie obowiązuje od 27 sierpnia 2021 r.