Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenia] Umowy-zlecenia i umowy o dzieło w instytucjach kultury: 16.05 | Relacja: instytucja kultury — organizator oraz organizator — dyrektor instytucji kultury: 25 maja | Obowiązkowy rejestr umów od 1 lipca 2022 r.: 7 czerwca 2022
W Dz.U. z 12 sierpnia 2021 r. pod poz. 1466 opublikowano Rozporządzenie MSWiA z 4 sierpnia 2021 r. w sprawie form współpracy straży gminnej z Policją oraz sposobu informowania wojewody o tej współpracy.
Wynika z niego, że komendanci straży gminnej i komendanci jednostek organizacyjnych Policji realizują współpracę określoną w art. 9 ust. 5 Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych w szczególności przez:
Właściwy terytorialnie komendant Policji realizuje współpracę ze strażą gminną, poza tymi formami, również przez:
Komendanci straży gminnych oraz właściwi terytorialnie komendanci Policji przekazują właściwemu terytorialnie komendantowi wojewódzkiemu (Stołecznemu) Policji do 31 stycznia każdego roku wspólne informacje o współpracy między tymi formacjami. Zbiorcze informacje z obszaru województwa komendant wojewódzki Policji składa do końca lutego każdego roku wojewodzie.
Rozporządzenie obowiązuje od 27 sierpnia 2021 r.