Instytucja kultury często zamawia przez Internet towary, za które płaci przy odbiorze. Problem w tym, że fakturze jako sposób płatności widnieje słowo «przelew», a w rzeczywistości kwotę z faktury uiszcza pracownik instytucji, który pobiera z tego tytułu zaliczkę. W ten sposób instytucja nie ma dowodu zapłaty za fakturę. Sprzedawca towaru twierdzi, że treść faktury jest prawidłowa i nie chce wystawić pokwitowania odbioru gotówki. Czy ma rację?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: