Biblioteka wydaje swoim czytelnikom karty biblioteczne, za które — zgodnie z cennikiem świadczonych usług — pobiera opłaty. W cenniku jako osobna pozycja widnieje także opłata (kara) za wyrobienie kolejnej karty z powodu zgubienia lub zniszczenia pierwszej.
Czy pobierane opłaty od czytelników wpływają na limit obrotów zobowiązujących bibliotekę do rejestracji kasy fiskalnej?
Czy taką opłatę należy potraktować jako zwrot kosztów działalności statutowej i nie uwzględniać jej w limicie zobowiązującego do rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.