Biblioteka oferuje czytelnikom (za niewielką jednorazową opłatą) kartę biblioteczną, która umożliwia korzystanie z zasobów biblioteki poprzez ewidencję w zintegrowanym systemie komputerowym. Ponadto, dzięki współpracy z innymi instytucjami kultury miasta (partnerami), karta biblioteczna ma stać się jednocześnie kartą rabatową. Każdy jej posiadacz zostanie uprawniony do zakupu po obniżonych cenach biletów i usług różnych instytucji i firm.
Jakich formalności należałoby dopełnić, aby wcielić ten pomysł w życie?
Czy konieczne jest zawieranie umów z partnerami?
Czy taka sytuacja rodzi skutki podatkowe dla biblioteki lub dla osób korzystających ze zniżek?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: