Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenia] Umowy-zlecenia i umowy o dzieło w instytucjach kultury: 16.05 | Relacja: instytucja kultury — organizator oraz organizator — dyrektor instytucji kultury: 25 maja | Obowiązkowy rejestr umów od 1 lipca 2022 r.: 7 czerwca 2022
Pytanie dotyczy stosowania kodu GTU_12 w pliku JPK VAT.
Czy powinny być w nim oznaczane kodem GTU_12 następujące czynności:
sprzedaż usługi pod nazwą „promocja firmy podczas wydarzenia”, na którą składa się umieszczenie logo sponsora na plakatach, wymienienie sponsora podczas wydarzenia oraz umieszczenie baneru reklamowego na terenie wydarzenia;
umowa brokerska, na podstawie której za wynagrodzeniem instytucja kultury wyświetla kampanie reklamowe (gotowe spoty) przed określonymi seansami kinowymi;
usługa polegająca na wynajmie powierzchni pod działalność gastronomiczno-handlową w czasie imprezy na wyłączność?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.