Do wzięcia udziału w konkursie pod takim hasłem zachęca wrocławskie Biuro Promocji Miasta. To już 6. edycja konkursu.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych filmów oddających oryginalny charakter i klimat Wrocławia. Filmy muszą być krótkie — 15-, 30- lub 60-sekundowe — i powinny stanowić interpretację hasła konkursowego. Uczestnicy będą mogli pokazać, jak miasto ich inspiruje, czym przyciąga, co sprawia, że czują się w nim dobrze — jaki jest ich Wrocław.

Konkurs ma charakter otwarty — jest skierowany zarówno do amatorów, jak i zawodowców, do osób indywidualnych, zespołów oraz agencji reklamowych. Tegoroczny konkurs ma nową formułę. Jest to konkurs na krótki film o Wrocławiu (a nie — jak w poprzednich edycjach — na typowy film promocyjny o Wrocławiu). Prace można nadsyłać do 30 września 2013 r. Zwycięzca może liczyć na nagrodę główną — 10 000 zł.