Dyrektor muzeum zaproponował, aby pracownicy działu dokumentacji oprowadzali grupy po ekspozycji. Ich zakres obowiązków jest wpisany wprost do umowy o pracę.

  • Czy taka zmiana zakresu obowiązków jest możliwa?
  • Czy można ten zakres obowiązków „wyłączyć” z umowy o pracę, aby stanowił osobny, niezwiązany z umową dokument?
  • Czy w związku ze zwiększeniem obowiązków trzeba tym pracownikom podnieść wynagrodzenie?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.