Ze względu na charakter instytucji kultury i zgromadzone w niej zbiory — zdarzają się w niej przeszukania pracowników.
Jakie zapisy powinny się znaleźć w procedurze (instrukcji) przeszukania, jeżeli zapis w regulaminie pracy jest niewystarczający, a pracodawca chce szanować dobra osobiste pracowników?
Jakie dokumenty wewnętrzne należy wprowadzić w tym zakresie i jakie dokumenty powinien otrzymać lub podpisać pracownik?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.