Do instytucji kultury zgłosił się były pracownik z wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa pracy (jest to niezbędne do uzyskania świadczenia emerytalnego). Były pracownik pracował w instytucji w latach 80` ubiegłego wieku. W jego aktach osobowych brak świadectwa pracy. Dział kadr jest w stanie jedynie ustalić dane dotyczące zatrudnienia i rozwiązania umowy o pracę pracownika.
Czy instytucja kultury może wystawić świadectwo pracy dla byłego pracownika?
Czy świadectwo pracy wystawia się, korzystając z obecnego wzoru z adnotacją «duplikat świadectwa pracy»? Dyrektorem obecnym jest inny dyrektor niż w latach dotyczących świadectwa pracy.
Czy obecny dyrektor podpisuje to świadectwo? Nie jest to ta sama osoba niż ta, która była dyrektorem w czasach, którego dotyczy świadectwo.

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: