Pracownik zatrudniony był w instytucji kultury dwukrotnie:
od 1 listopada 2018 r. na czas określony do 31 października 2020 r. (instytucja wydała mu świadectwo pracy za czas określony);
od 1 listopada 2020 r. – na czas nieokreślony. Pracownik złożył jednak wypowiedzenie, umowa o pracę zakończyła się 31 grudnia 2020 r.
Prowadzone akta osobowe pracownika są te same.
Czy pracownikowi trzeba było wydać informację o przechowywaniu i odbiorze dokumentacji pracowniczej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.