Pracownica biblioteki jest zatrudniona na dwie umowy o pracę: na 1/2 etatu jako bibliotekarz i na 1/2 etatu jako sprzątaczka. Od stycznia 2022 r. w związku ze zmianami podatkowymi program płacowy błędnie nalicza zaliczkę na podatek. Przy zachowaniu dwóch umów pracownica dopiero na koniec roku, po rozliczeniu się z urzędem skarbowym, będzie mogła odzyskać nadpłacony podatek. Operator programu płacowego sugeruje zastosowanie jednej umowy o pracę.
Czy w takim przypadku dopuszczalne jest zawarcie jednej umowy o pracę z pracownicą? A jeśli tak, co powinna zawierać taka umowa?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: