• Obecnie dyrektor instytucji ma prawo do wprowadzenia samodzielnej kontroli trzeźwości pracowników
  • Kontrolę samodzielną trzeba wprowadzić poprzez odpowiednie regulacje najczęściej w regulaminie pracy albo obwieszczeniu, jeśli instytucja nie ma obowiązku tworzenia regulaminu
  • Niezależnie od wprowadzenia zapisów w aktach wewnętrznych, o wprowadzeniu kontroli trzeźwości w zakładzie pracy należy poinformować pracowników w sposób przyjęty u danego pracodawcy

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: