Na podstawie aktu powołania organizator (gmina miejska) powołał na okres 3 lat dyrektora samorządowej instytucji kultury. Akta osobowe dyrektora będą znajdować się w tej instytucji. Czy dyrektor powołany przez organizatora powinien otrzymać informację o warunkach zatrudnienia? Jeśli tak, to czy taką informację powinien przygotować organizator, czy instytucja kultury; a jeśli instytucja, to kto ze strony pracodawcy powinien ją podpisać?
Dyrektor instytucji ze względu na specyfikę pracy tego miejsca pracuje o różnych porach dnia i w weekendy. Jaki czas pracy powinien być ustalony dla dyrektora instytucji kultury? Czy powinien to być czas pracy jako osoby zarządzającej instytucją — nienormowany, czy też inny?
Pracownik instytucji kultury został powołany na jej dyrektora. Złożył więc wypowiedzenie za porozumieniem stron i następnego dnia przyjął powołanie, więc w zatrudnieniu jest ciągłość. Czy zatem mogą być prowadzone dla niego te same akta osobowe?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.