Instytucja kultury określa w załączniku do regulaminu wynagradzania miesięczne stawki wynagrodzenia zasadniczego dla poszczególnych stanowisk, bez ich stopniowania.
Czy regulamin wynagradzania powinien zawierać aktualny wykaz stanowisk, takich jak np. specjalista ds. wydarzeń, specjalista ds. zajęć?
Czy w regulaminie wynagradzania wolno podać stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz zapowiedzieć możliwość stopniowania stanowisk (młodszy specjalista, specjalista, starszy specjalista, główny specjalista), a jeśli tak, to jak to sformułować i gdzie zamieścić — w regulaminie wynagradzania czy w załącznikach do niego?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: