Za namową przedstawiciela firmy szkoleniowej pracownik instytucji kultury zamówił w jej imieniu płatne testy szkoleniowe. W rozmowie powołano się np. na nieprawdziwy argument, że te testy to kontynuacja współpracy i ostatni etap, który zakończy się przesłaniem certyfikatów. Jednak po konsultacji z kilkoma osobami okazało się, że nikt wcześniej z takich testów nie korzystał i są one zbędne, więc pracownik odmówił ich przyjęcia. Obecnie firma sprzedająca szkolenia grozi instytucji windykacją i koniecznością wywiązania się ze zobowiązań.
Czy z tak zawartej umowy można się wycofać?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: