Instytucja kultury nie przetwarza danych na dużą skalę: są one potrzebne przy zawieraniu umów, tworzenia list obecności, wystawianiu faktur itd. W polityce bezpieczeństwa instytucja ujęła zagadnienia związane z naruszeniem i zapobieganiem wycieku danych przez osoby nieuprawione czy też system informatyczny.
Czy w takiej sytuacji analiza ryzyka oraz ocena skutków jest niezbędna? Jeśli tak, to jak ma wyglądać?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.