Biblioteka jest samorządową (powiatową) instytucją kultury.
Czy biblioteka ma obowiązek przyjmować i rozpatrywać skargi i wnioski na podstawie art. 221–259 Ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: kpa)?
Czy w tym celu należy wprowadzić regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków?
Czy dyrektor biblioteki ma obowiązek przyjmowania czytelników przynajmniej raz w tygodniu po godzinach pracy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.