Pytania dotyczą obowiązków głównego księgowego.
Czy w zakresie obowiązków główny księgowy może mieć:

  • przygotowanie projektu planu finansowego na każdy rok obrotowy,
  • sporządzenie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt,
  • nadzorowanie i realizację umów cywilnoprawnych,
  • tworzenie instrukcji obiegu dokumentów i innych zarządzeń regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji?

Jeśli tak, to czyj podpis powinien być na tych dokumentach:

  • tylko głównej księgowej,
  • tylko dyrektora,
  • księgowej i dyrektora?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.