Instytucja kultury zawarła z fundacją, która organizuje imprezę kulturalną zgodną z zakresem działalności statutowej instytucji kultury, umowę najmu swojej sali. W czasie trwania tych imprez fundacja jako organizator imprezy chce sprzedawać alkohol (piwo rzemieślniczego browaru — ekskluzywna marka) w ramach współpracy z browarem posiadającym koncesję na sprzedaż alkoholu.
Czy zgodna z prawem będzie sprzedaż alkoholu podczas imprezy organizowanej przez fundację w lokalu instytucji kultury?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: