Pytania dotyczą instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenia dziennika korespondencji listów tradycyjnych w instytucji kultury. W ośrodku kultury nie ma, jak dotąd, instrukcji kancelaryjnej. W Rozporządzeniu Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (dalej: rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej) są tylko ogólne klasy, tj. pierwszego oraz drugiego rzędu.
Czy wszystkie instytucje kultury mają obowiązek posiadania instrukcji kancelaryjnej?
W jaki sposób nadawać znak sprawy dla korespondencji przychodzącej i wychodzącej, jeśli ośrodek kultury prowadzi imprezy i działania, dla których klasyfikacja pierwszego i drugiego rzędu nie jest wystarczająca?
Czy do momentu wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej trzeba kierować się rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej?
Czy do tego momentu można nadać klasyfikację szczegółową (trzeciego i czwartego rzędu dla poszczególnych spraw i działań) dokumentacji wpływającej i wychodzącej zarządzeniem dyrektora?
Instytucja kultury prowadzi dziennik korespondencji listów tradycyjnych.
Czy instytucja musi również drukować i wpisywać otrzymane e-maile?
Czy można korzystać z programu typu „klient poczty elektronicznej”, który elektronicznie pobiera e-mail, lecz nie jest programem bezpośrednio stworzonym do prowadzenia korespondencji elektronicznej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.