Pytania dotyczą obowiązku instytucji kultury przystąpienia do pracowniczych planów kapitałowych (PPK).
Czy w związku z obowiązkiem instytucji kultury przystąpienia do PPK dyrektor powinien wydać zarządzenie, np. opisujące zasady wyboru instytucji zarządzającej czy jej zmiany?
Czy jeżeli instytucja kultury odprowadza do PPK tylko obowiązkowe 1,5% (wysokość wpłaty podstawowej) finansowane przez pracodawcę, to nie ma obowiązku wprowadzania zmian do regulaminu wynagradzania, a w przypadku wpłat dodatkowych i np. ich zróżnicowania dla poszczególnych pracowników — to czy takie unormowania są wymagane w regulaminie wynagradzania?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.